Hernieuwde start vanuit Hamilton, Canada - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Henk en Ellen Kroon - WaarBenJij.nu Hernieuwde start vanuit Hamilton, Canada - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Henk en Ellen Kroon - WaarBenJij.nu

Hernieuwde start vanuit Hamilton, Canada

Blijf op de hoogte en volg Henk en Ellen

30 Juli 2012 | Nederland, Schipluiden

Het is zover, Ellens voet is nagenoeg hersteld, wij zijn klaar voor vertrek. De komende tijd moet Ellen de nodige oefeningen blijven doen om het lopen verder te verbeteren. Met alle ups en downs is het vooruitzicht goed om nu samen te vertrekken.

We vertrekken maandag 30 juli 2012 van Schiphol naar Toronto waar Nelly de Mik ons komt ophalen en ons bij onze camper brengt in Hamilton. Wij zijn erg blij dat Nelly dit voor ons wil doen. De geplande route is gewijzigd i.v.m. de komende winter in Canada en VS. Wij hebben nu geen exacte datum gepland voor de terugkeer naar NL. De route is globaal, we willen de oversteek van de Oost naar de Westkust (Rocky Mountains) nu maken door Canada. Ook willen wij de mogelijkheid bekijken of we kunnen overwinteren in VS, Californië, Texas en Florida.

Jullie kunnen ons volgen op deze site.

Reactie of berichtjes zijn altijd welkom.

Groetjes en tot ziens,

Henk en Ellen

• 29 Juli 2012 - 20:17

Goede Reis Toegewenst:

Ik heb jullie beide al een keer de hand geschud maar nogmaals een goede reis.
    Doe ook de groeten aan Jan Piet en familie
    Maup Ruijsbroek en ook de groeten van Riet.

• 31 Juli 2012 - 14:21

Treeshoup@hotmail.com:

Nogmaals een fijne vakantie en geniet er van.
    Groetjes Trees en Louis

• 31 Juli 2012 - 23:00

Fijne Reis:

Hoop dt het deze keer zonder kleer scheuren fantastisch zal verlopen. Hele fijne vacantie, geniet er van.
    Liefs, Anita en Ron

• 01 Augustus 2012 - 14:58

Treeshoup@hotmail.com:

Hoi Ellen en Henk
    El gefeliciteerd met je verjaardag .Een fijne dag en tot horens .
    Groetjes Trees en Louis

• 03 Augustus 2012 - 20:33

Linda:

Hee El en Henk,

Fijn dat jullie toch zo snel nog weg konden. Genieten jullie van de Camper en het mooie land? Veel liefs van ons allemaal en tot ergens in het voorjaar zo te zien :)!!
    Ruud, Linda, Jasper, Sophie en Gijsje

• 07 Augustus 2012 - 21:59

Klaas En Anneke:

Hoi, wat goed dat jullie alweer op reis konden gaan. Wij zijn vanaf begin juli even druk,Judith is 2 weken geweest met haar zoontje en Martin en Marielle ook een week samen met de meisjes en nu is Marielle er nog steeds met de kinderen dus we hebben even weinig tijd voor andere dingen op het ogenblik. Het is hartstikke gezellig. We zullen ze straks weer missen, vrijdag komt Martin weer en dan gaan ze zondag weer naar Moskou. We wensen jullie heel veel plezier en een hele goede reis !! groetjes Klaas en Anneke

• 25 September 2012 - 15:30

Hans En Henny:

Hallo Henk en Ellen,

Een hele goede reis samen,geniet er van en heel leuk om jullie weer te volgen.
    Onze vakantie zit er weer op,Hans is al 2 weken aan het werk,en ik(Henny) wacht momenteel op een baby die geboren wordt,het is erg rustig in kraamland,het zal wel weer stilte voor de storm zijn!

Groetjes Hans en Henny