Onze reisonderbreking is niet voor niets geweest… - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Henk en Ellen Kroon - WaarBenJij.nu Onze reisonderbreking is niet voor niets geweest… - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Henk en Ellen Kroon - WaarBenJij.nu

Onze reisonderbreking is niet voor niets geweest…

Blijf op de hoogte en volg Henk en Ellen

19 December 2012 | Nederland, Schipluiden

Op 18 december jl. is onze kleinzoon Ties geboren. Wij zijn super trots op hem en onze dochter en schoonzoon. Moeder en kind maken het goed. Uiteraard hebben wij wat foto’s bijgevoegd.

Wendy en Martijn hebben inmiddels de sleutel van hun nieuwe woning in Bergschenhoek. Wij helpen hen zoveel mogelijk om nog dit jaar over te kunnen. Gelukkig valt het klussen (dit keer) mee!

Na dit alles sluiten we het jaar goed af en op 21 januari vliegen we terug naar Phoenix, Arizona om onze rondreis te vervolgen. We reizen eerst langs de zuidkust, via Texas naar Florida. Hoe onze reis verder gaat kunnen jullie uiteraard lezen op deze site.

Wij wensen alle volgers

Gezellige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar

Tot ziens,
Henk en Ellen

• 19 December 2012 - 18:03

Klaas En Anneke:

Gefeliciteerd met jullie kleinzoon!! Wat geweldig is dat he? Fijn dat alles goed is. Heeel veel geluk gewenst met zn allen.Zal nog wel een lastig afscheid worden in januari...Fijne feestdagen en we gaan jullie weer volgen in het nieuwe jaar. wij gaan trouwens begin januari ook weer naar Mexico voor( of na) de geboorte van Judith,s tweede kindje. Het wordt een meisje deze keer. Groeten aan allemaal!

• 20 December 2012 - 15:30

Yvonne Flikweert:

Hoi Henk en Ellen,

Wat een ontzettend leuk en goed nieuws! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon.
    Geniet er heerlijk van!

Groetjes Paul en Yvonne

• 20 December 2012 - 21:31

Arianne:

Geweldig......gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon!

De hartelijke groeten van ons.

Henk en Ellen

Rondreis met eigen camper door de VS en Canada 2012 - 2013. Wij vervolgen onze reis vanuit Phoenix, Arizona door de VS. Half mei 2013 hopen wij de camper weer in te leveren bij de verscheper in Halifax, Canada voor transport naar Antwerpen.

Actief sinds 01 April 2012